16 Ekim 2014 Perşembe

El Cerrito Art Association's 38th Annual Art Show California
Ilk Ödül
BİR DE BAKTIM "CATWALK" BİRİNCİ OLMUŞ


Hayat bazen çok cömert ve tadından yenilmeyesi!  Şimdi bu başlığın içeriğini heyecanımla mı doldursam,  süreci mi yansıtsam, sonucun nedenlerini mi anlatsam,ilk kurduğum cümlenin içini mi doldursam, sarımsaklasamda mı saklasam bilemiyorum fakat çooook mutlu oldum net!

Bu birincilik bana öyle bir enerji yükledi ki, yorgunluklarım solda sıfır kaldı. Burada bir sergiye dahil olma hayalim vardı ama ödül... Ohh ne keyif ne keyif... Sanırım bazen kendime az pay biçiyorum çabaladıklarımdan.  O yüzden bu kadar şaşırıyorum.  "Freedom" daha bir baş köşedeydi Gökay ve benim için ama sürpriz diğer çizimimden geldi. Biz sergide herşey ne kadar güzel  ne kadar kalabalık herkes ne kadar tatlı diye düşünedururken insanlar meğer benim çizimime birincilik ödülü alan eser merakıyla bakıyormuş.  



E madem layık gördünüz ben de yapayım şımarıklığımı :) Aldığım ilk ödül ve en huzurlu sırıtmalarımdan :)


Sağ yanlarım, sol yanlarım,  ilham perilerim. Sizlere daha ne çok sürprizler yaşatmak ister bu gönül! 

Çoook çalışmam gerek daha çoook. Daha çok uykusuz geceler bekliyor olabilir beni ama,  uykusuzluğuma değecek günler ile güzel bir takas bence. Başka türlü hayattan nasıl zevk alınabilir ki??









Hiç yorum yok: